Autor |
Wiadomość |
Angel |
Wysłany: Pon 18:30, 17 Paź 2005 Temat postu: |
|
BUAHAHHAHAHHAHAAH pianka ale zes pieprznal ^^ MG nie nadaje sie na wojaka? no to pacz: jestem ubrany w najlepszy set w grze na 97d+99 czyli hurri mam najwiekszego defa nie mam kapelutka, i wsadzam sobie najlepsze rzeczy czyli 2 great sceptery(nie pamietam nazwy na 97d+99 ) i kozak! |
|
|
Opos |
Wysłany: Pon 18:14, 17 Paź 2005 Temat postu: |
|
posypał mądrościa ja nie wiem według mnie to nie warto grać z dwoma stafami
najlepiej tarcza i dobry staff a nie dwa...bo to i tak nic nie daje ];-> no ale to tylko moje zdanie
<mrgreen> |
|
|
DymanO |
Wysłany: Pon 17:50, 17 Paź 2005 Temat postu: |
|
Lol pierwszy raz slysze zeby 2 staffy dodawaly do sily
2 stafy podnosza szybkosc ataku delikwenta posiadajacego te 2 staffy...na dluzsza mete MG jako Mag to idealne rozwiazanie ijeszcze jedno exc huricune set +16obrony +uniki ma buga.Jakiego?A takiego ze tych unikow tak naprawde nie ma jest samo +16 obrony, dlatego uwazam ze najlepszym rozwiazaniem jest exc thunder+16 obrony +uniki zrobiony na +11...GL&HF |
|
|
Pan Pianka |
Wysłany: Pon 17:45, 17 Paź 2005 Temat postu: |
|
Dwa staffy wcale nie poprawiają siły ataku, co za brednie w ogole
MG jest postacią stworzona do expowania, jeśli chodzi o wojny to się nadaje do S****A co z tego ,że ma 7pkt jak jako Mag musi dać i tak dużo w siłe,żeby założyć jakiś sensowny set, a jesli robimy na Wojownika to i takjest do Kitu bo dostaje mniej defa za Agila więc czy tak czy siak nie jest to taka dobra postać mimo,że ma te swoje 7pkt...Jeśli chodzi o maga to na dłuższą mete się to opłaca pomijając już brak Tel i MS, ale pamiętajcie,że ta gra nie została stworzona do serwerrów na których jest exp nawet 10x większy niż na globcu i twórcy nie planowali robić resetów postaci, ponieważ po kilku resach gra się zacyzna robić nudna i monotonna,bo jaka jest frajda z gry, gdy idziemy i zabijamy każdego potworka na hita i leci nam lv jak samolo
Ale to jest tylko moje zdanie.
Pozdro Pianka |
|
|
Gohan |
Wysłany: Nie 20:48, 16 Paź 2005 Temat postu: |
|
hmm..co do MG to on ma swoje WADY I ZALETY:
WADY:
-nie moze uzywac wszystkich czarow np. MANA SHIELD (bardzo przydatne jak dla SM)
-nie moze nosic helmu
ZALETY:
-moze nosic 2 stafy co poprawia sile i skutecznosc podczas walki
-ma 7 pkt za lvl a nie 5!! wiec na 200 lvl MG ma 200 pkt rztewagi nad inna posatcia |
|
|
DymanO |
Wysłany: Nie 19:55, 16 Paź 2005 Temat postu: Porady o MG!!!powered by Dymano^^ |
|
Do neidawna postac wedlug mnie najlepsza w grze, a moze i jest dalej najlepsza .Ale i tak zaczynam grac SM teraz...Dobra koniec gadania.
Magic Gladiator ma na samym starcie przewage z tego powodu ze za lv.dostaje 7pkt a nie jak reszta po 5pkt/lv.!!!Ale nie wszystko co dobre sie dobrze kończy...gdyż MG nie moze nosic helmu co na dluższa mete odbija sie na defie(ale ma za to najlepszy set w grze:D).Wedlug mnie MG jest w 100% wykorzystany jak sie go robi na Maga a nie na Warriora...Sam gralem MG jako Mag i rownozednego MG ktory byl wojownikiem(powiedzmy ze bylismy obydwaj po 16 resach) bralem z Blasta na hita a on mnie na 2 hity :Dale glownie nawet nie zdazyl do mnie podejsc!!!Wszystko polega na tym zeby najpierw iść za wymaganiami do jaiegos lepszego seta i staffa(dajac pkt w sile i w zrecznosc).Dopiero jak zalozymy np.exc thunder seta + exc Absolute of Achangel staff wtedy zaczynamy oblezenie Energii i dajemy tylko w Energie(do momentu ktory uznamy za sluszny )POWODZENIA
GL&HF |
|
|